Rabu, 9 Februari 2011

i'm back

salam semua


nampak ehh dah lama laman nie bersawang kan...nak kena vacum nih..emm tak lama lagi anakku, adib akan menyambut harijadinya ke 4 tahun pada 3hb march nie...aku ngan husb ingat nak wat surprise party tuk die....so..kita tunggu dan lihat jadi ke idok party tue yer..

sekarang nih dah tahun kedua anakku bersekolah di PASTI, Taman Bandar Senawang...alhamdulilah banyak perubahan dalam diri dia...jadi sorang anak yg rajin bersolat...selalu ingatkan mama n abah dia tentang solat.....thanks for everything sayang...

berbalik pada kisah hari ini, pagi tadi adib gi scholl naik motor ngan abah lam kol 7.30pg "belajar rajin2 yer sayang" itulah ungkapan yg selalu aku cakapkan padanya pagi2...sebelum pergi sempatlah adib nie jamah kepok lekor...siap tapau...hai anakku...past tu pula mengamuk nak bawa lori kecil dan kereta, ape lagi di beliakkan mata oleh cik abah...meleleh air mata...sian anak mama yer...tue laaa org suh gi sekolah belajar bukan main sayang....

kol 2ptg husb aku call tanya adib dah sampai umh ke belum? ha...kenape pula?..rupanya pengasuh dia nak balik perak antar adiknya yg baru pulang dari mESIR, alaaaa korang tahu kan sebab aper...Mesir dalam kucar kacir sekarang..tapi aku tunggu2 tak sampai2..aku call, rupanya adib dah lepas ikut sekali ke Perak sebab tak sempat nak antar coz kejar masa....aduhhh...berjauhan pula ngan anakku sorang nie....apa-apapun selamat pergi dan balik sayang...mama tunggu kamu.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan