Ahad, 13 Februari 2011

!!! lalalitamplom VS berangin !!!!

hari ahad yg ceria..secerah suria yang memancar....huhu..seperti biasa kami bf kat luar...kat mana lagi kalau tak ampangan....terus je makan nasi sebab dah nak hampir tengahhari .......

lepas makan terus gi Bank Islam Seremban bank in kan duit jualan beras...lama pula my hubby dalam bank sampai dah nak terbakar kulit nie sebab dah tengahhari.....mula laa aku nak naik hangin..seb baikk dia cepat datang walaupun sejam juga aku menunggu bagai pungguk merindukan bulan..hehehehe....aku bersabar lagi....

dah siap masukkan duit..nak gi photostat dan faks pula resit tue...adoiii haaiiii....berpanas lagi....dalam perjalanan ke Megaway...adib tiba2 sebut "mama, lalalitamplommm" sambil nyanyi...hehehe rupa2nya dia nampak motorsikal roda 3 di hadapan kami...aku dan hubby ketawa...ingat rupanya si adib nie...nielaa penangan cerita bujang sepah lalalitamplom kat astro tue.....
sampai je kat Megaway hampir 1/2 jam aku menunggu kat dalam kereta.....kali nie memang aku naik hangin ngan hantu sekali..mula laaa aku buat perangai...tak nak bercakap....yer laaa mana tak terbakar kulit aku nie dok tengah panas2 dalam kereta...acon kereta tak yah cakaplaaaa....sejukkkkkk laa sangat....bertambah2 hangin badan nie bila barang yang aku order dr sebuah blog sejak 7hb arie tue belum sampai2 lagi kat aku...dah puas antor mesej...balas konon nak check tapi tak de pun berjawab..anto email tak pula berbalas...mesej kat fb juga tak berjawab...adoiiii.....JANGAN HARAP NAK BERURUSAN LAGI DENGAN ANDA......susah sangat ke....tahu laa barang yang aku beli tue murah je...tapi tolong laa pos....kata 2 hari je selepas bayaran disempurnakan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan