Isnin, 14 Februari 2011

sejuk ke hati nie!!!

tak habis2 lagi angin ku hari nie..agaknya minggu nie minggu angin ribut taufan sedunia agaknya...pada sesiapa yang membacanya janganlah moody lak yer sebab aku nie asyik mood marah je...blog nie utk aku lepaskan ape yang aku rasa....
pagi2 lagi aku dah dapat sms balasan dr tuan punya blog yang aku cerita semalam...hehehe..rupa2nya akunye tracking number termiss pulak...mujur aku cepat2 sms dia....katanya minta sorry sangat tak perasan..tak pe laaa...dia kata nak bagi hadiah free kat aku..heheehe...tue kira dah ok laa tue...aku nie marah sebab dia tak jawab sms aku je...tue je yg aku nak naik hangin...anyway aku akan pertimbangkan balik samaada aku nak lagi berurusan dengan dia atau tidak..mana laa tau kot2 lepas nie jadi kawan baik..hehehe..dah sejuk ke hati nie...mmmm belum tentu lagi!!!!! kita tunggu dulu bila dah dapat barang tue nanti
ok gtg...cau cin cau...............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan