Sabtu, 12 Februari 2011

kecil hati ke....

hari nie cam biasa stay ngan adib je kat umah....dari pagi sampai petang asyik tengok tv jer sebab my lappy dibawa pergi cik hubby ke tempat keje...
bila berdua je ngan adib nie biasala..aktiviti faberat dia masuk bilik air....basuh tangan kat singki air lelama..sampai basah2 lantai dapur aku..aduhaiiii...
ade satu kejadian lucu berlaku hari nie....sedang adib buka pintu bilik belakang tiba2 dia menjerit berlari ke aku......"mama...eeeee ade nyiowww".kah..kah..kah..adib2...kucing pun takut yer......untuk pengetahuan, adib nie memang takut skit ngan kucing...nampak reaksi geli geleman dia tu...hehehehe..bukan setakat kucing..ulat kecil pun takut...lari tak cukup tanah...hehehehe.....


petang cik hubby balik.....aku tak masak aper2...mujur dia beli laksa...so ape lagi santaplaa sampai abis....tahu pula lapar yer..hehehe..bila selesai solat maghrib...aku pun ape lagi teruslaa on laptop aku nih....rindu pulaa kalau sehari tak buka....tiba2...teng..teng..teng...aku terasa hati lak dengan my hubby...kenape?mengapa?pasaipa?itu semua rahsia...hehehe...biarlah ku simpan sendiri....
"terlalu rindu......"salahkah aku?





Tiada ulasan:

Catat Ulasan