Jumaat, 22 Mei 2009

JAMUAN PERPISAHAN


salam semua....hari nie mak dan ayah datang dari kedah.gembiranya hati saya hari nie. Setiap kali dia org datang , saya laaa org yang paling gembira dan bersemangat sekali sebab bagi saya mak dan ayah adalah segalanya utk saya...adib pula ape lagi, gembiralaaa bila jumpa tok wan dia. lepas jemput dia org kat ktm seremban terus sy antar balik umah. kemudian sy balik semula ke opis sebab tengah hari kita org ade jamuan kat opis.JAMUAN PERPISAHAN KAK FIR.best....kita org makan itik rendang yang disponsor oleh leader kita org, miss hayati.thanks sis.sedap gilerr...dan aku pulaaaa aperr lagi kek batik lerr...hehehehehhee..menu lain seperti dibawah.untuk kak fir, selamat maju jaya ditempat baru kat kedah nun.thanks juga atas barang2 umah yang tak nak dibawa ke kedah yang dihadiahkan dan dijual pada saya.



HADIAH UTK KAK FIR






KEK PERPISAHAN DR MAISARAH




nie pulut emas by nurul, cantikkan color die..sedap lak tuee


puding buah-buahan by kak nor



ini pula itik rendang by our leader, miss hayati


nie lak kek batik saya...hehehehe menarik tak?


wah2 si lisa nieee ambil air tak ingat org sebelah.tengok mira dah pandang semacam jerr..hehehehehe



wah...masing2 sibuk dok menghidang sambil ngapppp...


makan..jangan tak makan, niela nurul dan mira


nie 2nd boss yang sporting giler...en.izwan setia Kak saba dan kak yati,posing jangan tak posing


Tiada ulasan:

Catat Ulasan