Selasa, 19 Mei 2009

Tentang diri aku


salam semua.....

nie kali kedua saya menulis blog..sesaje mencuba..tengok org berblog kita pun teringin, sesaje utk berkongsi kenangan....nama saya siti zaharah binti zakaria....umur saya baru 30 tahun masa blog nie ditulis...saya dah berkahwin since 2005 iaitu pada 12hb Ogos,2005 dengan kekasih hati saya lah iaitu Md Sah Bin Ahmad berumur 31 tahun dan berasal dari Gemencheh, Negeri Sembilan. Saya mempunyai seorang anak yang sangat comel dan nakal..apapun dia penghibur hati saya...Muhammad Adib firdaus yang berusia 3 tahun masa nie....seawal dua bulan saya dah anto dia ke pengasuh sebab masa tu saya koje dekat pejabat lawyer Zulkafli, Hussin & co di Seremban 2.Masuk usia 3 tahun adib dah ikut pengasuh dia g PASTI (Pusat Asuhan Tunas Islam) di Taman Bandar Senawang sebab pengasuh dia dapat jadi ustazah kat situ...haaaa senang koje...aku izinkan je dia ikut...senang..boleh dia belajar dan insyallah jadi anak yg soleh..amin.

Sepanjang saya mengandungkan adib, dugaan Tuhan datang tanpa di pinta, namun saya kena redha.....saya disahkan Nephrotic Syndrom...iaitu sejenis penyakit dalam ketegori kegagalan fungsi buah pinggang, maknanya lambat laut aku akan menjalani dialisis....masyaallah besarnya dugaanmu Ya Allah......ampunkan hambamu ini Ya Allah....alhamdulilah..hubby dapat terima dengan tenang dan berusaha menjaga saya sebaik mungkin....sayang hubby sangat..emmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan