Khamis, 25 Jun 2009

hujung minggu @ kinrara

sabtu lepas mak ayah datang umah bawa mak sedara dari kedah.Sempatlaa tido semalam kat umah, esoknya kami rancang ke umah sepupu saya kat kinrara.disebabkan kami ramai dalam 6 orang, kami naik komuter jerr dari seremban.kebetulan memang niat nak bawa anak bujangku si adib naik komuter.dalam komuter, adib nie bukan main licah lagi berjalan kesana kemari.kebetulan tempat duduk kami banyak yang kosong lagi. sampai jerr stesyen batang benar, dah ramai yang masuk .mulalaaa adib duduk diam. ingatkan lama laaa diamnya....emmmmm lepas tue aktif balik.habis semua kasut org dipijak2nya.nakal betulkan? Tak sangka pula sempat lak minta duit kat org sebelah atuk die...tersenyum jerrr org tue.aku apa lagi malulaaa...aduhaiiii.anak bujang sorang nie. akhirnya sampai juga kat stesyen serdang. then sepupu datang ambil kita org ke rumah dia.Sebab tak muat, maka saya, adib,adik sepupu dan mak sedara aku naik teksi.kena lak teksi india.masyallah...busuknyaaaa bau dalam kereta dia.dahlaaaa mahal bayaran dia,RM26.puas gaklaa menghidu selama 15 minit sementara nak sampai umah sepupu.Adib lak dengan selamba jerr tido....letihlaa tue.Petang tue mak dan ayah nak balik ke kedah naik kereta api.so, saya dan sepupu hantar mak ayah ke KL Sentral.Terima kasih mak ayah kerana selalu datang ke sini. Tak ternilai kasih sayang mu.Balik jer dari Kl Sentral, saya pun terus tunggu kat umah sepupu sampai husb datang ambil.Nak tahu pukul berapa husb datang, 2 pagi.sian dierr....sebab dia balik keje lambat ari tue.Sampai umah jerr dah jam 4 pagi.....esoknyeee terus dia tak keje..tak larat....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan