Ahad, 10 April 2011

H.E.M.O.D.I.A.L.I.S.I.S @ HDU TAMPIN

salam semua...waweiiii sedar tak sedar dah hampir sebulan aku menjalani rawatan dialisis.Bermula dengan di HTJ, Seremban kemudiannya aku beralih ke Hospital Tampin dari 11.3.2011 sehinggalah 5.4.2011.Dan dengan berat hatinya aku melangkah kuar menuju ke Pusat Dialisis Nur Azalea yang terletak di Up Town Avenue pada 7.4.2011. Banyak kenangan yang aku tinggalkan di Tampin, dengan keramahan pekerja dan teman senasib.Kami bagaikan satu keluarga.Sayuuuuuuuuu tapi apa boleh buat, aku terpaksa juga tinggalkan.Dibawah adalah sebahagian gambar yang sempat aku rakamkan ketika di sana....layanzzzz

(Uncle Goh,teman senasibku)

(adakah aku seorang penyabar)

(makan jangan tak makan)


(keadaan bilik dialisis)


(lambatnya)

semua kenangan tak mungkin aku lupakan sampai bila2.....thanks kepada semua staff kerana menjaga dan memberi perkhidmatan yang terbaik....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan