Jumaat, 15 April 2011

AS SOBARU MINAL IMAN...

adib dengan basikalnya

hehehe..jom mama jalan2
yo...what's up man


hehehe..setiap pagi kalau nak g cuci mesti aku akan keluar awal sama2 dengan adib dan cik hubby, pagi semalam teringat kata2 anakku adib sebelum aku dan dia berpisah utk ke destinasi masing2...dia dengan hubby nak g sekolah naik motor dan aku nak g cuci naik kereta....lepas je kunci rumah...adib siap leh cakap.."mama..mama tunggu tau..tunggu adib ma"...sambil dia angkat tangan..dia nak aku tunggu dia jalan dulu baru aku leh jalan..dan tanpa disangka dia berkata "as sobaru minal iiimannn..................................sabar itu separuh daripada iiimannn"...hehehehe..adib2....pandai betul anakku berhadis....kalah aku yang tua bangka nie nak hafal hadis2 nie...tapi adib dengan mudah je lafazkan...sambil bawa kereta tersenyum aku.....betullah perpatah mengatakan anak nie pelembut hati, penawar duka....memang dia penghibur hati aku sangat...mama sayang sangat adib....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan